Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

FERC 2.1

FERC.02.01-IP.01-001/23 - 2.1 Wysoka jakość i dostępność e-usług publicznych, Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy

Zakończony 30.11.2023

8.05.2024 r.

Aktualizacja listy projektów wybranych do dofinansowania oraz projektów, które otrzymały ocenę negatywną w ramach naboru konkurencyjnego nr FERC.02.01-IP.01-001/23 ogłoszonego dla Działania FERC.02.01 „Wysoka jakość i dostępność e-usług publicznych”

Centrum Projektów Polska Cyfrowa, jako Instytucja Pośrednicząca dla programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 informuje, iż zakończono ocenę projektu nr FERC.02.01-IP.01-0005/23 złożonego przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii pn.: „Elektronizacja umów o pracę oraz usprawnienie usług cyfrowych dla przedsiębiorców”, który w wyniku procedury odwoławczej został przywrócony do oceny.

Łączna wartość przyznanego dofinansowania po uwzględnieniu projektu wyłonionego do dofinansowania w wyniku procedury odwoławczej wynosi: 740 977 893,87 PLN.

Lista projektów wybranych do dofinansowania oraz negatywnie ocenionych – aktualizacja

 

14.03.2024 r.

Zakończyliśmy ocenę wniosków o dofinansowanie złożonych w naborze nr FERC.02.01-IP.01-001/23

Centrum Projektów Polska Cyfrowa, jako Instytucja Pośrednicząca dla programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, zakończyła ocenę wniosków o dofinansowanie złożonych w ramach naboru konkurencyjnego nr FERC.02.01-IP.01-001/23 ogłoszonego dla Działania FERC.02.01 „Wysoka jakość i dostępność e-usług publicznych” w ramach Priorytetu FERC.02 „Zaawansowane usługi cyfrowe”programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027. 

Zaawansowane usługi cyfrowe

Praktycznie każdy z nas, niemal codziennie, korzysta z Internetu: załatwiamy sprawy urzędowe, zapisujemy się na wizytę lekarką czy poszerzamy swoją wiedzę. W ramach Działania FERC.02.1 „Wysoka jakość i dostępność e-usług publicznych” będą realizowane projekty, które podniosą jakość życia i zapewnienie niezależności obywateli. Będą one służyły zwłaszcza osobom, które w codziennym życiu napotykają ograniczenia np. ze względu na wiek, stan zdrowia czy niepełnosprawność. Wspomogą codzienne działania z zakresu relacji obywateli z podmiotami publicznymi, usprawnią funkcjonowanie administracji publicznej na terenie całego kraju oraz udostępnią e-usługi. A wszystko to przy zapewnieniu odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa i ochrony danych.  

E-usługi publiczne dla każdego

Do dofinansowania wybraliśmy projekty, które umożliwią obywatelom sprawniejsze załatwianie spraw urzędowych. Obejmą one rozbudowanie systemów i usług wewnątrzadministracyjnych. Dzięki nim każdy z nas będzie mógł np.: zapisać się na wizytę lekarską czy uzyskać spersonalizowaną ofertę badań profilaktycznych. Dodatkowo ułatwione zostaną sprawy związane ze sprzedażą pojazdów. Za pośrednictwem stworzonych stron możliwe będzie np. elektroniczne podpisanie umowy sprzedaży oraz zgłoszenie sprzedaży lub nabycia pojazdu do zakładu ubezpieczeń i wydziału komunikacji. W efekcie, będziemy używali stron i aplikacji, które wspomogą i usprawnią nasze codzienne czynności.  

Projekty wybrane do dofinansowania

Łączna wartość przyznanego dofinansowania wyniosła: 696 150 723,67 PLN. 

Poniżej prezentujemy listę projektów wybranych do dofinansowania. W wykazie znajdują się projekty z pozytywną i negatywną oceną wniosków.   

Lista projektów wybranych do dofinansowania oraz negatywnie ocenionych 

Lista członków Komisji Oceny Projektu 

 

14.03.2024 r.

Wyniki oceny formalnej - nabór nr FERC.02.01-IP.01-001/23 - aktualizacja

w konsekwencji zastosowania §11 ust. 10 pkt 1) Regulaminu wyboru projektów zmieniono wynik oceny z „Wynik negatywny” na „Wynik pozytywny” dla wniosku nr FERC.02.01-IP.01-0005/23

Poniżej zamieszczono listę po aktualizacji wyników oceny formalnej

Wynik oceny formalnej

 

7.02.2024 r.

Wyniki oceny formalnej - nabór nr FERC.02.01-IP.01-001/23

Informujemy, że jako Instytucja Pośrednicząca dla programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 zakończyliśmy etap formalny oceny wniosków o dofinansowanie złożonych w ramach naboru nr FERC.02.01-IP.01-001/23 ogłoszonego dla Działania 2.1 „Wysoka jakość i dostępność e-usług publicznych” w ramach Priorytetu II programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027.

Wyniki oceny poszczególnych projektów zostały zamieszczone na poniższej liście.

Wynik oceny formalnej

Wyniki naboru 14.03.2024

8.05.2024 r.

Aktualizacja listy projektów wybranych do dofinansowania oraz projektów, które otrzymały ocenę negatywną w ramach naboru konkurencyjnego nr FERC.02.01-IP.01-001/23 ogłoszonego dla Działania FERC.02.01 „Wysoka jakość i dostępność e-usług publicznych”

Centrum Projektów Polska Cyfrowa, jako Instytucja Pośrednicząca dla programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 informuje, iż zakończono ocenę projektu nr FERC.02.01-IP.01-0005/23 złożonego przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii pn.: „Elektronizacja umów o pracę oraz usprawnienie usług cyfrowych dla przedsiębiorców”, który w wyniku procedury odwoławczej został przywrócony do oceny.

Łączna wartość przyznanego dofinansowania po uwzględnieniu projektu wyłonionego do dofinansowania w wyniku procedury odwoławczej wynosi: 740 977 893,87 PLN.

Lista projektów wybranych do dofinansowania oraz negatywnie ocenionych – aktualizacja 

 

14.03.2024 r.

Zakończyliśmy ocenę wniosków o dofinansowanie złożonych w naborze nr FERC.02.01-IP.01-001/23

Centrum Projektów Polska Cyfrowa, jako Instytucja Pośrednicząca dla programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, zakończyła ocenę wniosków o dofinansowanie złożonych w ramach naboru konkurencyjnego nr FERC.02.01-IP.01-001/23 ogłoszonego dla Działania FERC.02.01 „Wysoka jakość i dostępność e-usług publicznych” w ramach Priorytetu FERC.02 „Zaawansowane usługi cyfrowe”programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027. 

Zaawansowane usługi cyfrowe

Praktycznie każdy z nas, niemal codziennie, korzysta z Internetu: załatwiamy sprawy urzędowe, zapisujemy się na wizytę lekarką czy poszerzamy swoją wiedzę. W ramach Działania FERC.02.1 „Wysoka jakość i dostępność e-usług publicznych” będą realizowane projekty, które podniosą jakość życia i zapewnienie niezależności obywateli. Będą one służyły zwłaszcza osobom, które w codziennym życiu napotykają ograniczenia np. ze względu na wiek, stan zdrowia czy niepełnosprawność. Wspomogą codzienne działania z zakresu relacji obywateli z podmiotami publicznymi, usprawnią funkcjonowanie administracji publicznej na terenie całego kraju oraz udostępnią e-usługi. A wszystko to przy zapewnieniu odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa i ochrony danych.  

E-usługi publiczne dla każdego

Do dofinansowania wybraliśmy projekty, które umożliwią obywatelom sprawniejsze załatwianie spraw urzędowych. Obejmą one rozbudowanie systemów i usług wewnątrzadministracyjnych. Dzięki nim każdy z nas będzie mógł np.: zapisać się na wizytę lekarską czy uzyskać spersonalizowaną ofertę badań profilaktycznych. Dodatkowo ułatwione zostaną sprawy związane ze sprzedażą pojazdów. Za pośrednictwem stworzonych stron możliwe będzie np. elektroniczne podpisanie umowy sprzedaży oraz zgłoszenie sprzedaży lub nabycia pojazdu do zakładu ubezpieczeń i wydziału komunikacji. W efekcie, będziemy używali stron i aplikacji, które wspomogą i usprawnią nasze codzienne czynności.  

Projekty wybrane do dofinansowania

Łączna wartość przyznanego dofinansowania wyniosła: 696 150 723,67 PLN. 

Poniżej prezentujemy listę projektów wybranych do dofinansowania. W wykazie znajdują się projekty z pozytywną i negatywną oceną wniosków.   

Lista projektów wybranych do dofinansowania oraz negatywnie ocenionych  

Lista członków Komisji Oceny Projektu

 

14.03.2024 r.

Wyniki oceny formalnej - nabór nr FERC.02.01-IP.01-001/23 - aktualizacja

w konsekwencji zastosowania §11 ust. 10 pkt 1) Regulaminu wyboru projektów zmieniono wynik oceny z „Wynik negatywny” na „Wynik pozytywny” dla wniosku nr FERC.02.01-IP.01-0005/23

Poniżej zamieszczono listę po aktualizacji wyników oceny formalnej

Wynik oceny formalnej

 

7.02.2024 r.

Wyniki oceny formalnej - nabór nr FERC.02.01-IP.01-001/23

Informujemy, że jako Instytucja Pośrednicząca dla programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 zakończyliśmy etap formalny oceny wniosków o dofinansowanie złożonych w ramach naboru nr FERC.02.01-IP.01-001/23 ogłoszonego dla Działania 2.1 „Wysoka jakość i dostępność e-usług publicznych” w ramach Priorytetu II programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027.

Wyniki oceny poszczególnych projektów zostały zamieszczone na poniższej liście.

Wynik oceny formalnej

Informacje o naborze

Planowany termin rozstrzygnięcia naboru

Termin przewidziany na ocenę wniosku nie powinien, co do zasady, przekroczyć 100 dni licząc od daty przekazania wniosku do oceny do momentu wysłania Wnioskodawcy informacji o wyniku oceny wniosku.

Miejsce składania wniosków

Centrum Projektów Polska Cyfrowa

ul. Spokojna 13a 01-044 Warszawa

Wnioski przyjmowane będą wyłącznie w formie elektronicznej.

Sposób składania wniosków

Wniosek składa się wyłącznie w formie elektronicznej z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego CST2021 https://wod.cst2021.gov.pli platformy ePUAP zgodnie ze sposobem opisanym w Regulaminie wyboru projektów dla naboru nr FERC.02.01-IP.01-001/23.

Na co i kto może składać wnioski?

Kto może składać wnioski?

Wnioskodawcami w ramach naboru nr FERC.02.01-IP.01-001/23, prowadzonego w sposób konkurencyjny w ramach Działania 2.1 FERC, mogą być podmioty wskazane w SZOP tj.: jednostki administracji rządowej oraz jednostki im podległe lub przez nie nadzorowane, sądy i jednostki prokuratury, samorządy zawodowe. Ponadto partnerstwa tworzone pomiędzy wskazanymi powyżej wnioskodawcami, partnerstwa uprawnionych wnioskodawców z przedsiębiorstwami, organizacjami pozarządowymi.

Na co można otrzymać dofinansowanie/wsparcie?

Wybór do dofinansowania projektów w zakresie: optymalizacji procesów w relacji podmiotów publicznych z obywatelem i przedsiębiorcą, tworzenia i rozwoju nowoczesnych usług świadczonych drogą elektroniczną (w tym wewnątrzadministracyjnych), cyfryzacji procesów back-office w administracji publicznej oraz budowy i rozwoju rozwiązań o charakterze horyzontalnym, usprawniających funkcjonowanie administracji publicznej na terenie całego kraju.

Kryteria wyboru projektów/przedsięwzięć

Kryteria wyboru projektów

Finanse

Poziom dofinansowania projektu/przedsięwzięcia

Maksymalne dofinansowanie wynosi 100% wydatków kwalifikowanych projektu, z czego 79,71% stanowią środki UE (EFRR), a 20,29 % stanowi współfinansowanie krajowe z budżetu państwa.

Jaka jest pula środków na nabór wniosków?

Kwota środków przeznaczonych na dofinansowanie projektów w naborze wynosi 627 273 867,78 PLN i stanowi środki pochodzące z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego ( 500 000 000,00 PLN) oraz współfinansowania krajowego z budżetu państwa ( 127 273 867,78 PLN).

Niezbędne dokumenty

Regulamin naboru

Regulamin wyboru projektów

Wzór wniosku o dofinansowanie/o objęcie wsparciem

Wzór wniosku o dofinansowanie

Wzór umowy o dofinansowanie/o objęcie wsparciem

Wzór umowy o dofinansowanie

Wzór porozumienia o dofinansowanie

Lista dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy_porozumienia o dofinansowaniu projektu

 

Inne ważne informacje

Jakie środki odwoławcze przysługują składającemu wniosek?

W przypadku negatywnej oceny projektu, wnioskodawcy przysługuje prawo do wniesienia protestu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie wdrożeniowej oraz Regulaminie wyboru projektów.

Procedura złożenia protestu została opisana w Regulaminie wyboru projektów.

Pytania i odpowiedzi

Wyjaśnień w kwestiach dotyczących naboru ION udziela w odpowiedzi na zapytania kierowane na adres poczty elektronicznej: 2.1ferc@cppc.gov.pl

Linki

Pełna dokumentacja naborowa oraz wszelkie zmiany jakie zostały w niej wprowadzone dostępne są pod adresem: https://www.gov.pl/web/cppc/nabor-nr-ferc0201-ip01-00123