Informacje o webinarium
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Warszawie serdecznie zaprasza na bezpłatne webinarium pt.: „Mazowiecki Elektroniczny Wniosek Aplikacyjny – MEWA 2.0 czyli jak złożyć wniosek o dofinansowanie”, które odbędzie się 15 lipca 2021 roku, w godzinach 11:00 - 12:30 na platformie internetowej.
Celem spotkania będzie przekazanie uczestnikom zasad pracy w Lokalnym Systemie Teleinformatycznym – MEWA 2.0.
Webinarium zostanie przeprowadzone na platformie internetowej. Link do webinarium zostanie wysłany w osobnej wiadomości najpóźniej w dniu wydarzenia tj. 15 lipca 2021 roku.
Udział w webinarium jest bezpłatny – decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie gna adres: spotkanie_informacyjne@mazowia.eu najpóźniej do dnia 14 lipca 2021 roku, do godz. 14:00.
W przypadku dodatkowych potrzeb organizacyjnych wynikających z niepełnosprawności, prosimy o wypełnienie punktu 2 w formularzu zgłoszeniowym.
Dla kogo
Osoby zainteresowane składaniem wniosków w ramach Regionalnego Programu Województwa Mazowieckiego za pośrednictwem systemu MEWA 2.0
Program webinarium:
- Informacja na temat mazowieckiej Sieci PIFE,
- System MEWA 2.0 – gdzie szukać informacji,
- Instrukcja użytkownika Systemu MEWA 2.0,
- Praca w systemie MEWA 2.0,
- Pytania i odpowiedzi.
Organizator webinarium
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Warszawie
ul. Jagiellońska 74
03 – 301 Warszawa
tel. 22 542 27 11, 22 542 20 38
e-mail: punkt_kontaktowy@mazowia.eu