Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Webinarium pt.: „Mazowiecki Elektroniczny Wniosek Aplikacyjny – MEWA 2.0 czyli jak złożyć wniosek o dofinansowanie”

Informacje o webinarium

Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Warszawie serdecznie zaprasza na bezpłatne webinarium pt.: „Mazowiecki Elektroniczny Wniosek Aplikacyjny – MEWA 2.0  czyli jak złożyć wniosek o dofinansowanie”, które odbędzie się 15 lipca 2021 roku, w godzinach 11:00 - 12:30  na platformie internetowej.

Celem spotkania będzie przekazanie uczestnikom zasad pracy w Lokalnym Systemie Teleinformatycznym – MEWA 2.0.

Webinarium zostanie przeprowadzone na platformie internetowej. Link do webinarium zostanie wysłany w osobnej wiadomości najpóźniej w dniu wydarzenia  tj. 15 lipca 2021 roku.

Udział w webinarium jest bezpłatny – decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie gna adres: spotkanie_informacyjne@mazowia.eu najpóźniej do dnia 14 lipca 2021 roku, do godz. 14:00.

W przypadku dodatkowych potrzeb organizacyjnych wynikających z niepełnosprawności, prosimy o wypełnienie punktu 2 w formularzu zgłoszeniowym.

Dla kogo

Osoby zainteresowane składaniem wniosków w ramach Regionalnego Programu Województwa Mazowieckiego za pośrednictwem systemu MEWA 2.0

Program webinarium:

  • Informacja na temat mazowieckiej Sieci PIFE,
  • System MEWA 2.0 – gdzie szukać informacji,
  • Instrukcja użytkownika Systemu MEWA 2.0,
  • Praca w systemie MEWA 2.0,
  • Pytania i odpowiedzi.

Organizator webinarium

Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Warszawie

ul. Jagiellońska 74

03 – 301 Warszawa

tel. 22 542 27 11, 22 542 20 38

e-mail: punkt_kontaktowy@mazowia.eu