Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Konkurs dotacji na działania informacyjno-promocyjne Funduszy Europejskich

Komisja konkursowa zakończyła ocenę projektów zgłoszonych do „Konkursu dotacji na działania informacyjno-promocyjne Funduszy Europejskich”. Spośród 4 przyjętych wniosków, Komisja wyłoniła 2 zwycięskie projekty, które otrzymają dofinansowanie w formie dotacji.

Wybrane projekty prezentują szeroki wachlarz działań informacyjno-promocyjnych dotyczących akcji przewidzianych do realizacji w ramach przedmiotowego Konkursu dotacji i najpełniej wpisały się w założenia Konkursu określone w Regulaminie. Zwycięzcami konkursu zostali:

Zwycięzcy konkursu dotacji na działania informacyjno-promocyjne Funduszy Europejskich
Nazwa wnioskodawcy Nazwa projektu Linia tematyczna Wysokość dotacji
Telewizja Polska S.A. Europejska Majówka Akcja promująca Dni Otwarte Funduszy Europejskich 2015 600 000 zł
EuroZet Sp. z o.o.  Europa to My! Akcja informacyjno-promocyjna podsumowująca wykorzystanie Funduszy Europejskich w perspektywie 2007–2013 3 699 950 zł
  Łącznie 4 299 950 zł

 

Doceniając wkład czasu i pracy, który wszyscy Wnioskodawcy poświęcili na przygotowanie wniosków o dofinansowanie, pragniemy podziękować za uczestnictwo w Konkursie oraz zaprosić do udziału w kolejnych edycjach Konkursów dotacji na działania informacyjno-promocyjne Funduszy Europejskich, organizowanych przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju.

***

 

Linie tematyczne 

Planowane było wybranie i dofinansowanie jednego projektu w każdej poniższej linii tematycznej:

  • „Akcja promująca Dni Otwarte Funduszy Europejskich 2015”,
  • „Akcja informacyjno-promocyjna podsumowująca wykorzystanie Funduszy Europejskich w perspektywie 2007–2013”.

Uczestnicy konkursu 

O dotację mogli ubiegać się:

a) publiczni oraz komercyjni nadawcy telewizyjni lub podmioty zarządzające czasem antenowym w stacjach telewizyjnych (np. biura reklamy nadawców telewizyjnych),

b) publiczni oraz komercyjni nadawcy radiowi lub podmioty zarządzające czasem antenowym w stacjach radiowych (np. biura reklamy nadawców radiowych).

Z udziału w konkursie były wyłączone:

  1. osoby fizyczne, nieprowadzące działalności gospodarczej,   
  2. podmioty doradcze lub konsultingowe, świadczące odpłatne usługi doradcze dotyczące Funduszy Europejskich.

Wartość dofinansowania 

Wysokość pojedynczej dotacji w każdej linii tematycznej wynosiła:

  1. Akcja promująca Dni Otwarte Funduszy Europejskich 2015 – od 400 000 do 700 000 zł,
  2. Akcja informacyjno-promocyjna podsumowująca wykorzystanie Funduszy Europejskich w perspektywie 2007–2013 – od 2 000 000 do 4 000 000 zł.

Ocena wniosków

Przy wyborze projektów Komisja wzięła pod uwagę:

  • zgodność projektu z celami konkursu i założeniami Strategii komunikacji Funduszy Europejskich,
  • treść złożonego wniosku (pomysł na projekt),
  • efektywność projektów, adekwatność doboru metod i narzędzi dotarcia do grupy docelowej,
  • doświadczenie i potencjał Wnioskodawcy, w szczególności merytoryczne przygotowanie do komunikowania Funduszy Europejskich,
  • sposób przygotowania oferty, tj. jej szczegółowość oraz precyzyjny opis umożliwiający dokonanie oceny,
  • rezultaty projektu (w tym m.in. zasięg projektu).

UWAGA: Szczegółowe zasady ubiegania się o dotacje w konkursie określa zamieszczony poniżej Regulamin Konkursu.

Zapoznaj się z dokumentami:

Regulamin konkursu dotacji na działania informacyjno-promocyjne Funduszy Europejskich (edycja 2015) (PDF 239 KB)

Załączniki do regulaminu konkursu:

  1. Formularze wniosku o przyznanie dotacji:
    a) Formularz wniosku – „Akcja promująca Dni Otwarte Funduszy Europejskich 2015”  (DOC 248 KB) 
    b) Formularz wniosku – „Akcja informacyjno-promocyjna podsumowująca wykorzystanie Funduszy 2007–2013” (DOC 249 KB)
  2. Karty oceny projektów:
    a) Załącznik 2.1. – Karta oceny formalnej  (PDF 121 KB) 
    b) Załącznik 2.2. – Karta oceny budżetowej  (PDF 126 KB) 
    c) Załącznik 2.3. – Karta oceny merytorycznej  (PDF 32 KB)
  3. Wzór umowy dotacyjnej  (PDF 182 KB)
  4. Wzór sprawozdania z realizacji zadania publicznego (DOC 179 KB)
  5. Regulamin pracy Komisji Konkursowej (PDF 127 KB)
  6. Zasady wizualizacji DOFE  (PDF 258 KB)
  7. Wzór wizualizacji (PDF 468 KB)

Przydatne informacje:

Najcześciej zadawane pytania

wersja z 30 kwietnia 2015 r. (PDF 157 KB)