Opis projektu
Marketing bezpośredni umożliwia skierowanie reklamy do starannie wyselekcjonowanej grupy. Skuteczność takich kampanii – w których odbiorca otrzymuje list adresowany bezpośrednio do niego – została potwierdzona przez wiele badań i pomimo wyższej ceny, wskaźniki response rate są jednymi z najwyższych wśród mediów komunikacyjnych. Tego typu usługami zajmuje się firma Prografix, z Dębicy. Najnowszym rozwiązaniem oferowanym przez spółkę jest Direct Mail online – platforma B2B umożliwiająca klientom samodzielne przeprowadzenie spersonalizowanej wysyłki reklamowej. System powstał w oparciu o przeprowadzone własne prace B+R. Opracowany algorytm przeprowadza weryfikację adresów, a klient dodatkowo otrzymuje raport z obsługi zwrotów korespondencji, pozwalający optymalizować zarówno listę jak i całe kampanie w kolejnych odsłonach. Jest to pierwszy tak kompleksowy i zautomatyzowany system tego typu w Europie.
Rozwiązaliśmy problemy związane z ręcznym sprawdzaniem adresów i odsyłaniem plików do weryfikacji w przypadku wystąpienia błędów. Teraz weryfikacją adresów zajmuje się system, a dodatkowo klient otrzymuje uporządkowaną listę do wykorzystania w kolejnych kampaniach. A to znacznie skraca czas poświęcony na realizację usługi – tłumaczy Kamil Smuszkiewicz, koordynator projektu.
Prografix może oferuje klientom szeroko pojętą komunikację, od kampanii zasięgowych typu kolportaż ulotek aż do kampanii mocno spersonalizowanych typu one2one. Dzięki dofinansowaniu projektu inwestycyjnego z programu POPW i uruchomieniu nowej usługi Direct Mail, firma zamierza dotrzeć do nowych klientów z sektora MŚP.
Galeria
Informacje szczegółowe
Beneficjent
PROGRAFIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Program
Program Operacyjny Polska Wschodnia
Fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Całkowita wartość projektu
3 542 400,00 zł
Wkład UE
1 728 000,00 zł