Opis projektu
"Humanista - Stażysta - Menadżer! Zarządzanie dziedzictwem kulturowym – II edycja" – to projekt edukacyjny zrealizowany przez Wydział Nauk Historycznych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Zakładał on płatne staże zawodowe dla ponad 250 studentów ostatnich 4 semestrów studiów pierwszego i drugiego stopnia wszystkich kierunków wydziału.
Staże odbywały się w wiodących organizacjach realizujących zadania w obszarze zarządzania dziedzictwem kulturowym w kraju.
Udział w projekcie umożliwił studentom kończącym studia zdobycie praktycznego doświadczenia w zakresie kultury pracy i administrowania organizacjami oraz zarządzania dziedzictwem. Tym samym zwiększyli oni swoje szanse na rynku pracy.
Galeria projektu
Informacje szczegółowe
Beneficjent
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Program
Program Wiedza Edukacja Rozwój
Fundusz
Europejski Fundusz Społeczny
Całkowita wartość projektu
3,4 mln zł
Wkład UE
2,8 mln zł