Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Zapraszamy pracowników podmiotów publicznych zainteresowanych dostępnością w tym szczególnie koordynatorów dostępności do udziału w webinarze. Jego tematem będą przepisy ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz wynikające z niej obowiązki podmiotów publicznych, w tym raportowanie stanu zapewniania dostępności, sposoby zapewniania dostępności, dostęp alternatywny i wiele innych. Każdy z zarejestrowanych uczestników będzie mógł zadać pytania w formie czatu. Webinar będzie tłumaczony na polski język migowy.

Informacje organizacyjne

Termin: 18 lutego 2021. Rozpoczęcie o godzinie 9:00, zakończenie ok. 13:00.

Webinarium online na platformie Zoom: link do wydarzenia zostanie przesłany na kilka dni przed jego terminem do wszystkich osób, które zarejestrują się za pomocą zgłoszenia online.

Prosimy w nim o podanie imienia i nazwiska oraz nazwy instytucji publicznej, w której Państwo pracujecie za pomocą formularza

Webinar jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.

Program

  • 9:00 – 10:30 – wymagania wynikające z Ustawy o zapewnianiu dostępności - omówienie
  • 10:30 – 10:45 – przerwa
  • 10: 45 – 12 :00 – raport o stanie zapewniania dostępności – omówienie z przykładami
  • 13:00 – 14:00 – pytania i odpowiedzi.

Spotkanie prowadzone wspólnie przez pracowników Ministerstwa i Spółdzielnię Socjalną FADO.