1) Urząd Gminy w Podegrodziu, 33-386 Podegrodzie 248, tel. (0-18) 445-90-33, gmina@podegrodzie.pl, e.kasino@podegrodzie.pl
2) Szkoła Podstawowa im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Brzeznej – Litaczu, Brzezna Litacz 255, 33-386 Podegrodzie, tel./fax: (0-18) 445-85-03, splitacz@poczta.onet.pl
3) Szkoła Podstawowa im. Jana Sobieskiego w Brzeznej, Brzezna 447, 33-386 Podegrodzie, tel./fax: (0-18) 445-85-09, spbrzezna@op.pl
4) Szkoła Podstawowa w Długołęce- Świerkli, Długołęka-Świerkla 64, 33-386 Podegrodzie, tel: 18/445-85-64, dlugoleka@onet.pl
5) Szkoła Podstawowa im. Bł. Ojca Stanisława Papczyńskiego w Podegrodziu, 33-386 Podegrodzie 6, tel. 18/ 445-97-55, sp_podegrodzie@iap.pl
6) Szkoła Podstawowa im. Batalionów Chłopskich w Rogach, Rogi 53, 33-386 Podegrodzie, tel./ fax: (18) 445-92-02, szkolarogibch@o2.pl
7) Szkoła Podstawowa im. Mieczysława Wieczorka w Olszanie, Olszana 127, 33-386 Podegrodzie, tel./fax: (0-18) 447-91-81, sekretariat@spolszana.pl
8) Szkoła Podstawowa im. Płka Narcyza Wiatra w Gostwicy, Gostwica 27, 33-386 Podegrodzie, tel.: (0-18) 445-85-08, spgostwica@wp.pl
9) Szkoła Podstawowa w Mokrej Wsi, Mokra Wieś 141, 33-386 Podegrodzie, tel.: (0-18) 445-90-84, sp.mokrawies@op.pl
10) Szkoła Podstawowa im. Św. Kingi w Olszance, Olszanka 24, 33-386 Podegrodzie, tel./fax: (0-18) 447-91-91, sp_olszanka@iap.pl
11) Szkoła Podstawowa w Stadłach, Stadła 30, 33-386 Podegrodzie, tel.: (0-18) 445-91-15, stadla@interia.pl
od
01.06.2020
do
31.12.2022
A. Zajęcia wyrównujące braki oraz rozwijające, w tym:
1. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów zgodnie z zapotrzebowaniem i podstawą programową,które organizuje się dla uczniów/uczennic mających trudności w nauce, w szczególności dla uczniów zespecjalnymi potrzebami w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i językowych. Zajęcia wformie grupowej (grupy 5- 8 osób). Nauczyciele w trakcie zajęć wykorzystywać będą istniejące materiałyedukacyjne w tym materiały elektroniczne i e –podręczniki.
2. Zajęcia rozwijające, które organizuje się dla uczniów/uczennic wykazujących zdolności, predyspozycje,zainteresowania w nauce danego przedmiotu w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych,językowych, informatyki i inne. Zajęcia w formie grupowej (grupy 5-8 osób). Nauczyciele w trakcie zajęćwykorzystywać będą istniejące materiały edukacyjne w tym materiały elektroniczne i e –podręczniki.Łączna liczba grup na dany rok szkolny: 86
B. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi potrzebami (indywidualne i grupowe), w tym:
1. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi potrzebami zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadaną opinią PoradniPsychologiczno – Pedagogicznej i/lub orzeczeniem o niepełnosprawności w zakresie: zajęć korekcyjno –kompensacyjnych, rewalidacyjnych, logopedycznych, socjoterapeutycznych i dydaktyczno –wyrównawczych. Zajęcia w formie indywidualnej i/lub grupowej (grupy do 5 osób).Nauczyciele w trakcie zajęć wykorzystywać będą istniejące materiały edukacyjne w tym materiałyelektroniczne i e –podręczniki.Przedmiotowe zajęcia nie dotyczą uczniów wybitnie zdolnych.
C. Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe i społeczne, w tym:
1. Koła zainteresowań:Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe i społeczne, które organizuje się dla uczniów/uczennicwykazujących zainteresowania w nauce danego przedmiotu w zakresie przedmiotów: językowych,matematyczno-przyrodniczych, informatycznych, fizyczno – chemicznych, humanistycznych imuzycznych, i inne.Łączna liczba grup na dany rok szkolny: 61.Liczba uczniów/uczennic w grupie: od 8 do 12.Nauczyciele w trakcie zajęć wykorzystywać będą istniejące materiały edukacyjne w tym materiałyelektroniczne i e –podręczniki.
2. Wyjazdy edukacyjneLiczba planowanych do zorganizowania wyjazdów wyniesie: 50. W danym roku kalendarzowym po 1-2wyjazdy na szkołę.Liczba uczestników wyjazdu: 25-30 uczniów/uczennic.
D. Organizacja zajęć z robotyki i programowania, w tym:
1. Zajęcia z robotyki i programowania, które organizuje się dla uczniów/uczennic wykazujących zdolności,predyspozycje, zainteresowania w zakresie robotyki i programowania. Zajęcia w formie kółekSpotkania w formie stacjonarnej w Szkole.Czas trwania zajęć: 8h/m-c/grupę; liczba grup na rok szkolny: 15; liczba os. w grupie: 10-15; zajęcia max. po 4h/dzień.Zajęcia prowadzone będą w soboty. Uczniom zapewniony zostanie podczas zajęć posiłek (sok ibułka/drożdżówka).
E. Rozwój kompetencji zawodowych kadr, w tym:
1. Kursy kwalifikacyjne/Szkolenia doskonalące dla nauczycieli w zakresie:
a) tematyki związanej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i technologii informacyjnych i komunikacyjnych (1 grupa 13 osobowa, czas trwania: 16h);
b) przygotowania nauczycieli do prowadzenia procesu indywidualizacji pracy z uczniem zespecjalnymi potrzebami edukacyjnymi:
- Elementy terapii śmiechem – budowanie relacji z dzieckiem,
- Lekcja wychowawcza nie musi być nudna – inspiracje na lekcję wychowawczą,
- Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami.
Łączna liczba osób objętych wsparciem: 121.Łączna liczba grup: 9; czas trwania zajęć: 8h/grupę; liczba osób w grupie: 12-15.
c) robotyki i oprogramowania, kodowania, tworzenia stron WWW (1 grupa 5 osobowa, czas trwania:40h)
d) innowacji w metodyce i dydaktyce, w tym nauczania opartego na metodzie eksperymentu (1 grupa5 osobowa; czas trwania: 16h)
2. Studia podyplomowe, w tym:
a) Studia podyplomowe dla nauczycieli w zakresie: praca z dzieckiem autystycznym w szkole (1 osoba)oraz logopedia (2 osoby).
Zobacz ofertę jak uzyskać dotacje na doradztwo zawodowe dla osób bezrobootnych