Doradca zawsze dostępny
Warszawska firma Migam od lat ułatwia życie osobom z dysfunkcjami słuchu. Jak? Dzięki wypracowanemu przez nią modelowi omnichannelowej komunikacji. Czyli prościej rzecz ujmując: takiej technologii, która pozwala obsłużyć jednocześnie kilkadziesiąt tysięcy połączeń wideo wywoływanych z dowolnego urządzenia. Dodanie do niej modułu tłumacza migowego sprawiło, że obsługa klientów z niepełnosprawnościami słuchu stała się o wiele prostsza.
Teraz tłumacz migowy online gości w urzędach, bankach, szpitalach czy na uczelniach, a osoby z dysfunkcjami słuchu mogą bez przeszkód załatwić swoje sprawy.
Warszawskim innowatorom pomogły fundusze unijne. Firma została objęta fachowym doradztwem ekspertów z TechBrainers specjalizujących się w pomocy tego typu projektom oraz otrzymała pieniądze na rozwój swojej działalności.
Technologia Omnichannel ma ogromny potencjał. Teraz jej twórcy wdrożyli ją w sektorze zakupów online. Mowa o oryginalnym rozwiązaniu Onevid.io, które sprawia, że klient podczas zakupów w sieci czuje się, jakby był w prawdziwym sklepie. Może bowiem liczyć na pomoc doradcy, który – wspierany przez Onevid.io – od razu zareaguje na pytania, udostępni prezentację czy dopasuje ofertę. A w dzisiejszych czasach szybka reakcja jest na wagę złota.
Zakupy w sieci - 80% klientów rozpoczyna zakupy od przeglądania oferty w internecie - 44% klientów potrzebuje asysty sprzedawcy podczas zakupów online - 78% klientów jest gotowych na zakup produktu w firmie, która jako pierwsza rozpocznie rozmowę sprzedażową
– Zainspirowani potrzebami mniejszości, na bazie tłumacza Migam, stworzyliśmy wyjątkowe rozwiązanie Onevid.io, które pomaga większości – każdemu z nas, kto przymierza się do kupna produktu czy usługi. Bez unijnego wsparcia komercjalizacja Onevid.io byłaby niemożliwa lub zajęłaby nam znacznie więcej czasu. A w internecie czas to więcej niż pieniądz – mówi Cezary Ziemiński, prezes Onevid.io i dyrektor ds. rozwoju technologii.
Migam / Onevid.io Program Inteligentny Rozwój